Sunday, March 28, 2010

wira wirawati part 2

Team Alpha

Dlm Kem Sinar Jaya nie, aku telah ditentukan utk masuk team Alpha.Cm yang korg taw, kat PLKN nie ade 4 team.. Alpha,Bravo,Charlie,dan Delta..Bg aku la team Alpha aku nie, banyak masalah dalaman.haaaaa.. masalah dalaman ape tuh? Cmnie, kitorg (termasuk aku la dlu) x ske ketue kitorg sbb pe? Die kerek sgt..Berlagak bagus..Byk la org x ske die..Dipendekkan kate ssh la anak buah nk dgr die ckp..Kitorg nie la mke2 yang slalu kene dende kawad dgn staff Junas sbb slalu wat hal..Ade pernah satu kes, kwn aku Waiwai baling selipar kat die..Dasyat x dasyat tuh..?aku nie just kutuk die blakang2 je.. hahah..slagi die x kaco aku, aku x de la kaco die.sebok anyam ketupat aje.kuikuikui..

Kat dalam dorm pulak,haihhhh... amalan minx memintak barang.. utk org yg br dok asrama n x pernh kogsi2 barang dgn org..mmg sanga ralat bg aku..Jiran-jiran katil aku yg asal dari Sabah, selalu sgt mintak aku compaq powder la, perfume aku, krim muke..iskkk.. sampai kan mak aku kirim dari semenanjung barang2 tuh 2 kali sepanjang aku kat sane...kalo kasik, mmg asek mintak x abes2.. kalo x nak kasik, nnt dorg kate pe lak kan.. so, aku mengamalkan konsep diam..Dorm kitorg nie gak bersih dan kemas je sentiase, jarang ar kne komplain sbb kotor... 

Walaopon cmtuh, tp team alpha menang team terbaik.. sbb pe???haaa... kitorg kalo main, mmg tolak belakang 'aku x ske ko..ko x ske aku ke ape'.. sume tolak belakang plus sng nk carik volunteer.. kalo ade pertandingan ape2 sng je nk carik peserte..aku pon masuk gak dlm pertandingan2 nie..Kawad, dan lg 2 game yg aku dh lpe name game tu ape...yang penting menang! Caya lah Alpha!!



 blok kitorg menang blok terbersih!huh.. bj kurung tuh pon bj kurung aku...abes merekah kot kasik ko pakai... sabo je la...



oh ye! ketue blok kitorg ...Erma Suhaili skrg dh masuk AF8!!
waaaa... aku pernah tdo sedorm ngn artis..hikhikhik
(dh lame gle aku x lyn AF.. x minat ok..)


No comments: