Monday, March 29, 2010

hanye mampu tersenyum

entah dr mane dtgnyer rse nie...maybe lpas tgk video yg ade ko kat fb kot...tetibe aku teringat semuenyer...hmmm.. mmg aku igt pon.. x pernah lpe ok... mende 3 tahun kan... sedangkan bende setahun pon aku bley igt. nie kan 3 tahun...aku igt lg, ko nyer gigi taring belah kanan.. protrude labially..aku nyer gigi taring pon same tp belah kanan.. kalo senyum, menyeringai je..tp skrg taring aku dh x cmtuh okie.. dh normal.. mekasih braces! hahaha.. lg1,mate ko yg sepet tuh.. hahah comey kot! aku slalu je usik ko psl mate ko walopon ko cm sensitip kalo ckp part mate..hahaha..first tyme kite dating pon mse lepas aku balik plkn.. dh la mse tuh aku gemuk, itam, gemuk..dan gemuk..cmner la rse ko jln ngn aku kan? pastu terserempak pulak ngn jojo..haihh.. amat menyegankan..hahaha...kalo nk cte sume mmg x kan abes..

bile igt sume kenangan tuh aku hanye mampu tersenyum.bende dh lepas,kisah kite x panjang.sorry  for everything..kalo ko dh ade yg br.. moge2 ko bahagie n kekal la.. (^.^)V ...

2 comments:

Anonymous said...

bagos2.... ak suke part 'bhgn dalaman' tuh... wakakakaka

faramira said...

aik... anonymous.. anda salah komen nie.. kat cnie xde bahagian dalaman lgsg!hahah