Thursday, March 4, 2010

lepas gian~~!

Dgn lafaz Basmallah aku mlekan pagi aku dgn secawan MILO FUZE sebelum melangkah utk test pharmaco arinie dan mendapat  tidur yg mencukupi serta nyenyak mlm td setelah menelan panadol n ubt shelsheme dek kerane badan x sehat dan mucous dlm hidungku yg x henti2 mengalir hingge tidak terdaye utk disedut..(makk aihhh... semput aku bc..)

Mcm biase, ntah ape la yg aku goreng dlm boklet jwpn td.. aduh.. kecewe2... tp at least aku dh cube setakat mne yg aku mampu...so, tawakal ajelah kn..

Okey, kerane aku br je berjinak2 dlm arena blog-memblog nie.. aku nk cte satu lg aktiviti yg slalu aku wat dr first year jd bdak dental nie sampai la naek 2nd year nie iaitu  tatkale lepas test2 nie konon2 nk lepas tension la(pdhal study nyer x byk mne enjoy nk lebih!cettt!!).. Mmg per-abes duet rakyat aku nie...isk3..

Cukup2 la tuh membebel farah oi... Di sini aku sertakan perincian arinie..


  • aktiviti: karaoke
  • tempat: RED BOX RIA SOGO
  • masa: tgh ari lepas praktical microbiology yg sgt bohsan
  • sape yg terlibat: farah, fiera, fasya, leyha
  • RM yg melayang: RM11( lbey kurang) satu kepale (termasuk mkn)
  • bil bilik yg ditempah: due 

 muqadimah pix mestilah dimlekan dgn pic aku... sape lg kan.. hikhikhik
(walopon kamera hp aku 3.2 mp je.. aku x kire! nk gak tgkp pix)


 
Pandang kamera la Fiera!!.. haaaa...cik  fiera nie la yg meng-induce & seduce aku utk berkarok..
aku igt lg ayt die td..'aku sdey.. terase nk hiburkan hati...nak x?' (^.^)V




lagu nasyid masih menjadi pilihan sbb sgt masuk dgn suare dan vokal aku..hahaha


 
thanx 2 leyha sbb booked kn bilek utk aku ngn fiera..

  
lepas abes menyanyi kat bilik kitorg...aku ngn fiera melawat fasya n leyha nyanyi pulokk...
very the penyebok kn~~

 
again.. pix aku lg.. ko igt ko comey ke ha farah letak pix ko bebanyak...
aku akan letak pix aku smpi dh nk termuntah korg tgk..
oh utk anak cucu aku gak.. (cun x nenek mse nenek mde2..??)


 -sekian-


7 comments:

AtieZul said...

aku jeles oke!..

faramira said...

hohoho.... len kali kite karok sesame ye titi~~

AtieZul said...

weekkk!..nyampah..aku nk boling,nk karokkkk! sme xpat! huh~

fiera nadia said...

aku sedih lg ni...ade x sape2 yg nk aku seduce-kan?

faramira said...

aku pon sdey gak fifi.. haihhhhh~~
bertambah sdey.. kecewe.. hampa.. mcm2 la..
tue atie tuh ade nk di -seduce kan...

AtieZul said...

ha,bley2..tataw bile..sile cri aku tyme aku brdwet @ dwet bru msk dr mama kesygn shje..klo ko nmpk aku oder mnde yg rm3 je mse mkn,sile ignore aku utk di ajak oke..

faramira said...

alololo.. baek!