Tuesday, March 9, 2010

adek bongsu nk lahir dah!cis!

 Hai semue! bertemu kembali...

Tp sebelum tu..AMARAN! ulang suare.. AMARAN!..jika anda mengharapkan cte dan gmbr gigi bawah aku yg dilanda tsunami dipagar dgn besi... baek x yah jenguk blog nie.. sbb x akan ade pix dan cerite sebegitu di sini..hohoho..huwaaa..... bulan depan br psg daaaa~~ bulan dpn dh la nk dkt ngn minitest n profesional exam.. aku harap aku bley tahan saketnyer dan tidak menggangu mood aku hendak study di ketika akan dtg.. walopon aku x psg braces utk gigi bwh arini..tp Dr. Albira dh ketatkan utk braces atas.. seyes saket...aku nk mengunyah pon azab betol rsenyer...

Sudah2.. Berbalik kepade tajuk ... 

aku x tpo...
betol....
umur aku yg dh nk 21 thun nie...
adek bongsu bakal lahir...
cis!
kelahirannya mmg aku x nanti kan langsung..
nie die adek bongsu aku!
jeng3..













gigi bongsu aku nk tumbuh daa~~
saket sgt!
berdenyut2...
ditambah dgn saket pki braces..adoi3!
gusi aku bengkak..
smpi mke aku jd x symetri..
pipi sebelah aku jdik lg besar!
oh ye.. ade sape2 ade idea nk kasik name ape utk adek bongsu aku nih?
(^.^)V

ini saje post kali ini
-sekian-


3 comments:

et said...

cesh! tertipoooo..huhu..

faramira said...

hohoho~~(lalala.. sambil belek2 buku name2 islam)

Ahn said...

aha.gigi pun ade cek tinggi ke.rolf