Friday, March 19, 2010

perlahan2 kayuh


Alhamdulillah.. bertuah gak aku nie.. bkn sume org dpt merase wat ape yg aku wat.. jd bdak gigi nieh bkn stakat blaja tampal gigi je..(utk 2nd year la)... blaja cmner nk amek radiograph gak! menarik kan?.. aku bukan ape..saje nk share pe yg aku wat arini...jeng3..

 aku yg amik radiograph nie taw! uuuuu~~(aku sendiri pon rse cm jakon2 okie).. siap blaja cmner nk cuci filem die weyh...huuu~ rse cm dah bley keje separuh mse kat kedai foto dah.


actually, radiograph tuh hasil drpd gmbr gigi2 yg aku dh mounting nie..(betol x dlu aku kate..lpas trim sane sini dh molek cket ah).. jgn la berharap aku ambek drpd mane2 mayat..

tp yang x best nyer 4 drpd 7 radiograph yg aku ambek.. 3 je yg dpt approval dr faudzi..huwaa..~~ ape nk wat.. mle2 blaja mmg ar gtoo kan?kan?..so, kne la wat balik~


di samping itu. nie adelah senarai kerje2 yang menunggu aku dan menghantui aku..hooooo.. sape suruh bertangguh kan farah?

☐ assgmnt pengurusan masa individu (dh half way)
☐ assgmnt pengurusan masa berkumpulan
☐ BSMM presentation
☐ assgmnt dental material n technology,(amalgam)
☐ study utk minitest PATHOLOGY!
☐ setting gigi denture mengikut occlusion yg betol

soh seh soh seh:  
  • esok aku de dinner course 'DENTAL GLAM NIGHT'
  • apsal aku slalu wat tajuk yg xde kne mengene ngn post aku erk?










No comments: