Tuesday, March 30, 2010

plaza rah okie!!

hari ni keputusan utk plajar2 UKM taw sama ade kitorg duduk dalam or duduk luar...

info tambahan: 
duduk dalam bermaksud dapat duduk KTSN 1..yg ade kemudahan cm kafe, tempat riadah, dekat ngn tasek titiwangse n yang paling penting satu bilik tuh ko sorg je yg duduk..kalo nk bwk brape byk barang pon x pe sbb ruang  tuh sume ko punyer!kalo bilik ko semak or kemas.. ko tanggung sendiri.. x de sape nk biseng..tp yg x best, ade pak guard kawal ..kalo ko nk kuar mlm balik lewat.. mmg x ley ar.. gate bukak pukul 6pg n tutup pkul 12.

duduk luar pulak maksudnyer duduk slain dr KTSN 1.. kalo x silap aku kat luar ade beberape kolej KTSN 2, KTSN 4 , KTSN 4..yg  kat luar nie, bangunan yg UKM ikat kontrak utk bg pelajar2nyer menginap.Contohnye cm  KTSN 5.. die amik hotel (x mewah) bg plajar2 duduk.. Plaza Rah gak dikire duduk luar, tp plaza rah nie mcm apartment, sewa mahal cket la dr yg laen2..tp duduk luar nie mcm bebas cket.. skeati ko nk balikkul brape..xde sape nk marah.

Ok.. truskan cerite.. aku, fifi, anis, ummi, atie dapat duduk plaza rah..nab dgn leyha je yg dapat duduk dalam(K1).. aku nk BILIK AKU yg skrg aku duduk!!!! yg wat aku lagi hangen, apsal aku nyer name x tersenarai utk jd pc orentasi padahal aku mohon kot!  org lain sume dapat! Bukan ramai pon bdak2 dental yg mohon jd PC tuh! Jd PC tu je harapan aku utk dapat bilik aku nieh!!!!

x sukenyer cmnie!!! aku nk duk dlm.. aku nk duk dekat ngn kwn2 aku mcm skrg...at the same tyme, aku nk privacy mcm skrg!!!!
kalo dh duduk ramai2 mesti nyer ade hal.. mle2 tu ok la.. tp dh lame2 sure punyer byk hal.. org laen2 kan.. kalo ade sesetengah yg ske wat semak dgn yg ske kemas.. mesti x best kan..kalo dok sorg, semak ke kemas ke diri sendiri yg kesah.. pastu makan plak,mesti nyer mcm2 lagi..barang2 aku dh la banyakkk .. mane nk letak oiii...tensionnyer!!!!!   ya Allah, tunjukkan lah hikmah di sebalik kejadian ini......


selamat tinggal rak buku yang sangat besar... meja belajar yg sangat panjang... soft board yg sangat besar... alamari baju yg sangat burukk....ampaian bilik yg aku buat sendiri...salamat tinggallllllllll~~~~~~



3 comments:

n_myza said...

laaa fara ko dpt plaza rah ke?? bkn ko aktif ke???
tp x pe laa.. kgkwn ak yg dok plaza ckp dorang best je at least ko x yah mnatapkn muke pak guard hohohoho.. bebas weyh...

faramira said...

myza: bebas bukan yg ku carik... ngeeee(poyo sgt)
ntah la weyh.. aku nyer merit pon xde la cekai sgt pon separuh dari seratus....huhuh.... aku ske bilik aku nie.. 'kondo mewah kan'hahaha

deqyalalink in-situ said...

aku offer bilik aku tanak ...next year semua brg tuka dah..new perabot