Saturday, May 22, 2010

sempat ke?

Mlm td aku, suraya, diyana, raje gi tahlil arwah mak Nazim Khan.. kwn skola kitorg  dlu.. beberape ari lepas die kehilangan mak die.. Takziah Nazim.. Aku taw ko tabah.. Allah bagi ujian mengikut kemampuan ko..Arini ini die kehilanagn mak die..Esok luse sape yg taw..Mungkin aku yang pergi dulu...

Aku terpikir.. 
sempat ke aku berbakti kat kedue org tue aku...
sebelum aku kehilangan mereka selamenyer..
mampu ke aku jd anak yg baek slame mereke ade..
menyenangkan hati mereka..
lg2 aku anak sulung..
harapan dorg kot...

mama... abah...
along syg mama ngn abah...

dlm blog aku boley tulis aku syg dorg... 
tp dlm kehidupan seharian .. 
mmg jarang sgt2 aku ckp aku syg dorg..
knape susah sgt aku nk dapat kekuatan utk ucapkan tuh..
adakah sebab ego?
xde sebab aku nk ego dengan mak ayah aku..
smpai skrg aku terpikir knape..
kene ubah nie..
jgn sampi satu ari dorg dh pergi selamenyer..
br nk nyesal x ucapkan syg dekat org yg bawa aku kat dunia nie..











2 comments:

cik rama-rama said...

fara..
lg ni wat ak sdey
dah la mak ak sakit
( T T )

faramira said...

ecah:

jgn la sdey .. aku pon doakan mak ko sembuh...

eh, ko dh try blom susu HL ngn DAISY tuh yg aku ckp tuh??