Sunday, May 9, 2010

denyut kasih medik

hai2..selamat tgh ari... semalam aku gi Jusco dgn adek2 aku.. pastu ternampak la novel nie..utk kali pertamenyer aku membeli novel melayu.. nie pon atas terpengaruh dgn entri cik siti ... doktor mude yg tulis buku nie..mcm menarik je.. aku pon beli la... DENYUT KASIH MEDIK..



aku belom lg bace.. nnt bile dh abes aku wat review ye! hoho
gambar tambahan.. hehe

pg td aku senam robik kat Taman Rakyat .. rse puas!


lepak tepi tasek pas senam robik~


6 comments:

Epul Azimi said...

oh,tak minat medik.............:)

Mr Rulez said...

jgn lupa share sm2..klu besh nk gak baca..;)

wadud@duad said...

best ekh baca novel?hehe.. tapi bgus ada sifat rajin membaca.. tauladan dari seorang jepun yang kerjanya angkat kayu, tpi setiap kali turun naik bukit baca buku, tu la sebabnya negara Jepun maju, drang amalkan sifat membaca :-)

info terbaru : berlaku gempa di Bumi Aceh Indonesia, doakan sya dan mahasiswa lain yang ada di Aceh Indonesia, IAIN.

faramira said...

epul: err.. kalo x minat knape?

faramira said...

mr rulez: sabar ye.. nnt dh abes bc kite wat review..

faramira said...

wudud:

sebenarnya tak minat pon baca novel.. nie first time beli.. dah beli kena la baca kan~~
Semoga kalian di sane selamat.. insyaAllah~