Friday, June 11, 2010

semalam

dear diary,

ko dtg lagi.
tiap kali ko dtg mesti alasannyer  ko ckp mimpi aku
kate ko,'aku mimpi ko tgh ssh,so aku tanye khabar'
nie bukan kali pertame.
kali nie mmg aku try jadik kwn
bhase pon dh gne ko-aku
mmg seyes, aku dh nk bese kan diri lyn ko mcm kwn
tp kate ko, aku x nak jd kawan
plz la paham, mende x kan same cm dlu
aku bukan aku yg dlu
aku dh x nak sume tue
aku hepi ngn idup aku skrg
for the time being,aku seronok single.

semalam aku nanges . 
oh bukan kerana ko.
aku just terase mse ko ckp
'ko dh terpengaruh dgn kwn2 ko'<<<< br betolkan>>
salah aku ke 
bile selame ko xde..
kwn2 aku yg sentiase ade ngn aku(aku syg korg)


yes, kite mmg pernah bahagie.
kalo diberi pilihan utk ulang balik
aku akan pilih xnak
aku x mahu
aku menangis sbb ko
sedih sbb ko
feeling helpless bile xde ko.
aku x nak cmtuh dah.


semalam skali lagi ko ckp
'ini kali terakhir aku msg ko'
benar ke terakhir?


p/s:dh setahun lbey dh kisah kite berakhir.npe masih cari aku? tyme aku gila baban nyer baek ko x nak hargai.seyesly,aku bukan aku yg dlu.


hai! nama sy akmal.


10 comments:

LaYLadaMaTaTakBoOLaT said...

opsss..
bleh bgtau saya tak??
saya macam kelirulah..
hehee
dia ke??
ish3...

adiakbar said...

ex ke ni?

Cik Rama-Rama said...

wah!!
siyes ni cik fara ke yg tulis??
atau org lain yg curik2 tulis time cik fara tido???
hehe~
syabas betti (bhs hindustani lagikk!!)
fara, ko KUAT!!
..akhirnye..

faramira said...

dalilah:

iye le.. die..
weyh.. memandangkan ko je dak skola kite yg blogger gak..
ko jgn plak bg link aku kat org laen..

p/s: aku sedang PMS! wah! sgt emosi!

faramira said...

adi:

yup2.

faramira said...

ecah:

aku la yg tulis! ekekek

yeay aku KUAT!hahaha

sob3..sorry slalu kaco, nanges2 ko mse kite kat mtrix dlu ~~~

maz said...

fara..aku bagi link ko kt org lain dah..hahahaha =p

faramira said...

hahaha.. ko kasi kat sape maz!

adeyhhhh!malu la plak~

amal, sume tataw aku de blog deyh~

maz said...

haha xde sape la wei =)

faramira said...

maz:

gud2.. kalo ko letak link aku kat blog ko aku benarkan.. ekekek..
sape je dak skola kite yg taw ko de blog kan~