Sunday, June 6, 2010

Party Liar di Rumah Suraya

Hai semue...

Pada hari khamis lepas ..selepas isyak Suraya menganjurkan PARTY LIAR BBQ PARTY untuk mengeratkan silaturrahim antare dak2 skolah rendah manuhupun menengah..okeyh aku mls nk mengulas panjang.. meh la tgk gmbr2.. lihatlah betapa liarnyer party ini.

Ptg tue beberape kaum2 wanita dan seorg chef bersiap sedie utk memerap makanan yg akan dibakar pada mlm hari.. alamak xde gmbr lak!(bakal diupload)



  yg pki bj coklat tuh chef okie! jgn maen2..
care die potong sayur mcm x kesah kalo terpotong jari skali!
laju seyh!


knape xde sape tgkp gmbr aku tgh wat keje nie! 
sedey btol! 


kat luar dak2 laki lak sebok membakar..
ade yg takot/geli nk pegang ayam mentah..
isk3...




ajaibnyer tangan kidal bak kate faz!
hahaha.. 
aku tgh wat air sirap limau taw tyme nie!
again! knape xde sape snap!
penting taw air tuh!heheh..


diawal program.. parti liar ini masih tidak liar..
masing2 bergaul sesame jantina..



gadis2 sume makan kat dalam ...
ternyata parti liar ini mengeratkan silaturrahim antara kami
sbb sebenarnyer byk dak2 pompuan nie aku x brape knl mse skola dlu.
taw mke je.. 
mlm nie AKU SIAP BERSEMBANG GELAK KETAWE BERSAME!
wah gitu!


aku balik awl untuk mengelakkakn PERGAULAN BEBAS antare laki dan perempuan..
sebelom parti ini menjadi lebih liar baek aku beredar.
hehehe..(poyo gile!)


candid yg terbaek dari ladang.
hahahah!
gelak guling2 aku tgk mimik mke dorg.
(mse nie aku dh balik umah ye!)



  •  Okie la sebenarnyer xde la liar pon..saje je wat tajuk poyo. ngeh3
  • Thanx to suraya sbb meminjamkan rumahnyer untuk membuat parti liar ini...hehehe...
  • Tq kepade tetamu yg hadir..walopon pompuan ntah beberape kerat je!
  • X lupe kepade yg bertunnkus lumus di petang hari.enon,nabila huda, raja umi, ummi nabila, hazirah,aku,suraya,arif! mse nie la terbongkar sape yg x pernh wat keje kat dapur..hahaha
  • p/s: sumber gambar dari photo album cik dalilah! aku curik dari ko taw!maceh!



2 comments:

C!k LaYLa PiPi GeBu said...

wah wah wah...
parti liar lah sgtsssss kan...
hahhaha...
ko curik gmbr aku ye...royalti2 ...hahah
no hal lah....
luv it...

Unknown said...

PARTY LIAR ni sgt happening! syok wo!