Wednesday, June 16, 2010

kene tahan polis!

aku baru balik anta adek aku futsal.. mse on da way nk sampi umah, ade  roadblock. aku mmg wat x kesah.. tp tetibe kene tahan. aku dh pelik. inchik polis tuh suruh berhenti kat tepi..

inchik polis : adek, mintak ic dengan lesen
aku            : (aku bg je.. aku x tanye pon ape salah aku.aku diam pandang incik polis tuh)
inchik polis : knape x renew roadtax.?
aku            : (pastu aku tgk kat cermin depan) eh, haah la.. x perasan..
inchik polis : sape punyer kete nie?
aku            : ayah punyer.

sambil tuh mak aku kat tepi aku dh kecoh2 kol ayah aku... rupenyer mmg dh renew.. tp ayah ku x tampal.. mak aku ckp nk amik sticker tuh pastu dtg balik kat situ. tp inchik polis tuh ckp.. x pe.. die lepaskan.. hehe.. mekasih inchik polis!



nk dekat sebulan selambe je aku pki sticker lame nie.
oh ye P tuh bukan aku punyer erk.
aku dh bebas P okie! ekeke



kan aku ckp dh renew.. tp x tampal lg sticker tuh..
sat lagi aku tampal la kat kete.


p/s: sebenarnyer nie first tyme aku kne tahan ngn polis. n u know whut.. aku x takot pon.. x berdebar pon..ini serius!ye la.. kalo x salah nk takot wat pe kan..(^.^)V

haihhh.. nie la gaye kalo pompuan yg bwk kete.. maen belasah je bwk.. x tgk mende yg patot di tgk.. seb baek lesen aku hidup lagi.. kalo x, tambah lagi satu masalah kan? isk3..



4 comments:

myaamirah said...

hahahaha... fara2x.. seb baek inchik polis lepaskan.. mesti die tgk awek cun yg bawk.. die lepaskan

bellar0ssa said...

hohohoho.kalau rasa2 nak kene saman buat muke comel.cayalah.kalo xmenjadi gak..tak cukup comel la tu.haha

LaYLadaMaTaTakBoOLaT said...

ko cakap pasal roadtext...
aku tetbe terigtkn lesen aku yg nk mampos 20 jun nie..
huhuu...
nasib teringat..

zie_khan said...

alahai kasihan~
seb bek x kna saman...
adik ko main futsal kt ne eh?