Friday, February 12, 2010

yes2!muke aku lg besar dari semut!

salam sejahtera dan bertemu kembali...
arini aku sgt excited.. sbb pe? aku dan rakan2 seperjuangan masuk UTUSAN MALAYSIA beb!
ye betul kami masuk utusan malaysia...huuuu... teruja sgt kn~~
ok..kalo korg igt aku de post psl singah siswa dental x lame dlu..
jgn terkejut..program tuh masuk surat kabo taw! meletop kn! hihi


akhirnyer tercapai gak la impian aku selame nie nk masuk surat kabo...kalo korg taw cte sdey aku dlu2..korg akan phm knape aku excited sgt nk masuk surat kabo...meh kite kite imbas balik pe cte sdey aku tu..

::: aku terigt mse aku form 1 dlu.. BERITA HARIAN ade dtg skola aku sbb pe erk? rse nyer sbb ade la org besar.. rse nyer timbalan menteri kot dtg nk rasmikan psl 'sekolah selamat'..aku pon x brape igt pe ke jadah program tuh..yg aku igt aku ngn bdak2 klas aku wat persembahan koir..  pastu bile kuar gmbr kat 'minda pelajar' mmg ade aku dlm tuh.. gmbr bahu bj aku je! cett!!mmg kecewe abes!hahaha.. xde rezki masuk mke.. dpt masuk tang bj je..huhu:::

::: alkisah kedue lak.. mse aku kat matrikulasi perak.. ade wartawan utusan kot kejar rum8 aku sampi ke bilik.. n interview roomate2 aku... yg paling menyedihkn aku tgh mandi tyme tuh! bile aku dh abes mandi wartawan tu pon dh lesap.taw2 hujung mgg tuh..gmbr dorg kuar paper! besar lak tuh!wuwuwu...:::

kali nie..huahuahau... (ketawe evil)penantian berakhir! ade gak mke aku kuar paper..(walopon mke aku besar cket dr semut) aku tetap ske n excited!haha.

soh seh soh seh: pnt je jurugmbr tuh suruh aku posing mse aku jage bdak2 utk pertandingan mewarne. x kuar pon pic tuh.hampeh!
  
kalo nk tgk bukti aku kuar utusan klik SINI.. aku bertudung putih duduk n betul2 di tgh2 sebelah akak pki spek~

4 comments:

fiera nadia said...

eh sape ek akak pkai spek tu..mesti cumil kan

faramira said...

cumil sgt... yg sebelah akak pki spek tuh lg chumelll~~~hehe

radios said...

hahaha ak nmpk muke ko kt tgh2 tu..kan??kan?? =D

faramira said...

betol2!hahaha.. pandainyerr~