Sunday, January 31, 2010

~~singgah siswa dental 2010~~

slamat pagi!


fuhh...pnt smlm x ilang lg.. aduh..sengal2 kat badanku x ilang lg..(bajet byk wat keje je!cett!)..oh! kali nie aku nk cte psl lawatan kami dak2 dental ukm ke Rumah Damai(betul ke name umah die..seyes aku terlepas pandang name uamh nie..hoho)..nie kali kedue ak join program lawatan g umah anak2 yatim..last tym kat Bangi utk BSMM..

Aku dan kengkwn2 bgn seawal 4.45 pagi utk g umah anak2 yatim! awl kot! mmg sepanjang perjalanan pergi tu pon aku tdo je dlm bas ( aku mmg ley tdo kat mne2 je..flexible..)..taw2 je dh sampi..sampi2 tuh kitorg set-up tempat pameran.. tiup belon..bentang banner..huh..mcm2 la..dr subuh smpi la tym matahari segan2 silu nk naik..Lpas perasmian aktiviti pon mle la..

Slain dari jage pameran aku kne jage pertandingan mewarne ngn cik nisnis.. berhari2 sebelum ari kejadian..dlm kpale aku asek dok pkir..'cmner la aku nk handle bdak2 nie..dh le aku x reti layan bdk2..aku mmg x mesra ngn bdk2!'sbb jarak aku ngn adek2 aku dekat2 je..kitorg membesar same2..mmg x merase sgt la aku jdik akak..tp bile dah pegi cnie.. xde bende pon nk di riso kan sgt.. maybe sbb bdak2 kat cnie mmg ramah n suke bercerite kot.. aku layan kan aje.. kalo dorg biseng ngn aku aku biseng ngn dorg.. kan~~

Ok la, nk dipendekkan cte..personally,singgah siswa nie wat mate aku terbukak cket ar.. betape bersyukur nyer la dgn nikmat yg aku ade..betape tabah nyer bdak2 nie ngn dugaan idup dorg.. ade yg dr kluarge yg bepecah belah..x de tempat nk bergantung..lari rumah.mcm2 la..pdhal dorg br umo belasan kot!mmg tabah gle dorg!sume nie wat aku terpkir, ape la sgt dugaan n ujian aku kalo nk dibanding kan ngn dorg nie..ito pon aku dh rse lemah gle..'ade org lg x bernasib baik dr ko Farah' aku bermonolog.ok2.sudah2 la tuh. Jom la tgk gmbr2 yg sempat aku tgkp.
ape ke jadah la dorg wat nieh!





nie adek khairul anwar.. adek kesygan ummi..xsempat aku nk amek adek angkat!nmpk sgt xreti lyn bdak2.


 
nie pulak adek aku!haha



 
sesi gosok gigi!comey sgt!




 
name pon pertandingan mewarne.kne pilih pemenang!

 


 
 dan pemenang nyerr.......jatuh kepade.. adek rodhiyah!


ok..mse nk balik kami bersalam-salaman n berpeluk-pelukan waluopon bau dh mcm pe je aku!..tp sayu gak la ati aku..berpisah ngn bdak2 nie.. syg gak aku kat kanak2 nie.. *wink2*..huhuhu... laen kali kitorg dtg lg ..best n sronok! c ya next tyme!

1 comment:

deqyalalink said...

budak yang paling ensem kat situ telah mencuit jariku mase slm2. rasa bertuah ! haha.