Saturday, February 6, 2010

kawen oh kawen~!

selamat bertemu  kembali aku tujukan kepade diri sendiri..

kawen? hmmm... bende yg bermain kat kepale aku arini..walopon senin nie de test DMT! aishhh.. pe nk jd nie farah..isk3..hmmm..aku terpkir psl topik kawen nie pon sbb pagi2 td aku dibgtaw oleh kwn skola rendah aku.. yg die akan berkawen.wow! terpengun, terkesima,terdiam,ter mcm2 la aku rse..die same baye ngn aku kot!die kate die nk kawen bln 8 nie.mse tuh cuti. kawen bkn mende maen2 beb! kn? 

tp bile aku pkir balik..die taw ape yg terbaek utk die..memandangkan kwn aku nie kat oversea dan bakal suami die pon blaja kat tempat yg same ngn die blaja pon..kawen mungkin jalan terbaek utk mengelakkan mende2 yang x sepatutnyer berlaku.. aku rse x mustahil die wat keputusan cmtuh kan? ape2 pon aku rse gembire utk die.. x sabar rse nyer aku nk tgg summer hols nie coz nk g kenduri kawen kawan aku sendiri! semoge cinta die sampi ke syurga.aminnn....

cte psl kawen nie... aku terigt psl kata2 azimat yg seseorg pernah kasik kat aku..'Cintai ALLAH dan dia akan tunjukkan kite sapa pasangan kite'  ... betul kan? bile la aku nk kawennie?? cettt! berangan la farah.. boyfwen pon xde.. ade hati nk kawen... hbgn ngn Allah pon x brape nk betul.. ade hati nk ade hbgn ngn manusie! sedarlah dari mimpi farah oi....yg tuh satu.. masak pon x brape nk reti... ade hati nk jd bini org.. lipat kain, basuh kain, sidai kain pon x brape nk rajin...fuhhh... byk nyer kekurangan aku..padan la xde sape nk..*malu2*

tp...jauh di sudut ati kecilku ini.. aku masih menyimpan angan2 dan impian..yg aku mahu berkahwin and live happily eva after cm dlm cte barbie yg slalu aku tgk...semoge jodoh dan zuriat kite adalah  penyejuk ati dan mata... InsyaAllah~~





1 comment:

Dhiana Anuar~ said...

sape yg tknk kawen..aku doakn ko akn bertemu~