Thursday, April 1, 2010

wira wirawati part 3..

Semangat Patriotik

Oh , kat sini semangat cintekan negare Malaysia aku tetibe menaik gile2. sbb pe? bukan sbb program plkn nie tp sebab lain. Aku nk tanye korg.'Pernah ke dalam hidup korg nyanyi lagu Negaraku sambil menghadap sesuatu yg sangat simbolik dengan Malaysia?' haaa... bayangkan la aku kat Sabah nie hari2 nyanyi lagu NEGARAKU dan negeri sabah n lagu plkn menghadap GUNUNG KINABALU.Kdg2 aku smpi rse nk menangis sbb bersyukur sgt2 dapat kat Sabah nie.Bukan semue org dapat rse ape yg rse ape aku rse skrg..Sememangnye semua kejadian ade hikmahnye kan?  Aku bangge jd anak Malaysia!!!


 indah bukan pemandangan pagi2 sambil menyanyi lagu Kebangsaan.



Poco2 & Tempur Tanpa Senjata(TTS)

Bg sesiape yg tataw ape tuh poco2...Poco2 tuh tarian yg asal dari indonesia x silap aku..Haaa.. bile aku masuk PLKN nie aku dapat belajar cmner nk menari poco2.. Aku sangat suke kot tarian nie..haha.. Antare kwn2 aku.. aku la yang paling senagat bile menari..oh ye, tarian poco2 nie dibuat mse Physical Training(PT)..Selain dari poco2... Aku pon dapat blaja TTS mse kat cnie..sangat menarik ok utk org yg xde basic pertahanan diri mcm aku nie.. mcm2 dorg ajar, cmner nk tempis sume2 la.. tp yg x bestnyer.. aku dh lpe dh sume tuh.. rugi2..kan?


menari poco2 serentak.. dh la pakai celoreng dan boot berat tuh.. cool kan?
best2..smpi skrg aku igt step2 die...heheh..


 TTS sedia..HURGHHHHHH!!!


eh, banyak gak yg aku igt kan?


No comments: