Wednesday, May 25, 2011

ubat

aku bersyukur.walau sebesar mane luke aku, betapa banyak darah, betapa saket n pedihnya rasa.
aku masih ade ubat kat sekeliling aku. yup2! Alhamdulillah.


1) family 
    mak ayah aku la aku rse ubat paling mujarab.terima kasih ya Allah kerana mereka masih ada denganku.
    mule2 aku ingat nk berlakon aku ok dengan sume yang terjadi. termasuk la soal hati n result aku.
    tp ade satu mase tu aku x tahan sangat. aku cerite semua yang aku rase. siap nanges kat bahu mak aku   lagi.huhu.mak aku usap kepale aku. lepas je nanges. aku rse beban n perasaan yang aku simpan .hilang terus. 
    aku makin redha dengan ape yang berlaku.




aku pernh renggang dengan adek2 aku sbb emosi aku.
rugi kan?


2) kawan , sahabat, rakan

    aku bersyukur ade kawan2 yg still mewarnai hidup aku. ptuihhhh.ayat x bley blah.lagi2 kawan skola aku yang gile2. n sangat memahami. berbuih kot mulut dorg nasehatkan aku. tp aku degil. kan dh ssh. hihi. anyway, tq sbb bersabar ngn aku.

gf2 aku. hua3


kawan2 skola aku yg gile! pakat gelak je aku satu arini.
seyes enjoy kuar ngn korg! rse ilang sume masalah.

aku slalu maen basketball nie dgn dia.
dh tibe mase aku wat kenangan baru kan2

haaa! amek kau! aku, akem ngn harith pecah recorg kat alamanda.
harap2 xde sape pecahkan record kitorg lagi.


yang nie budak2 kosmate aku.
i miss US. aku sorg je ke yg rase cmnie?


ok la. nk tdo. aku just harap aku dpt move on je. haha.
aku taw aku boleh!


3 comments:

Unknown said...

chaiyok2 cik fafa...!!!!

nawa said...

yes. i know u can do it :)

deqyalalink in-situ said...

haah chayok2..sebbek ade muke aku.klu takde memang aku hempok !! haha