Wednesday, May 18, 2011

hypersensitivity type 1

3 hari lepas, aku br taw aku de allergik kerana tibe2 je bdn aku gatal2 n berbintat2...
jenuh aku mencari punca... aku makan balik ape yg aku makan semalam dan kelmarin.
tapi buntu..

tetibe kwn aku suraya, suspek aku allergik kat sedih. logik jugak.. sebab...
1) gatal2 nie muncul bile aku start sedih
2) mse ari isnin,mase aku tgk wyg, tyme part sedih.. bdn aku start gatal2
3)smlm mase aku layan emosi sorg2..lg gatal badan aku! berbintat2
4)mase ptg  td aku cerite kat mak aku.. pon tibe2 badan aku berbintat2.. gatal!

deyyy farah, brape byk bintat ko nk type daaaa...


hahaha... pelik kan? tp mmg BETOL !!

ok.kesimpulan. sudah2 tu bersedih. die bkn kesah pon . rugi kot kalo aku sedih die berseronok!
i need a lot of SEROTONIN.


tergaru2 aku ...

No comments: