Sunday, May 15, 2011

seumur idup sekali

ok.aku br je wat mende yg aku rse mcm x percaye aku wat.
nak taw ape?
aku pergi masuk pertandingan memasang dapur gas..
(ala-ala jigsaw puzzle la..tp psg dapur gas)
percaye x ? percaye x?


*******************************************************

cerite bermula apabila  mse aku kuar ngn adek2 aku gi JJ td..
ade promosi SHELL kat sane...
mse lalu kat ctue...
aku dgr ade pengacara tu ckp
'kite perlukan lagi due org..'
kebetulan aku br nmpk ade org bwk dapur gas..
sepantas kilat aku pergi je kat pengacara tu
tanpe tanye ape bende yg aku masuk nie.
tp aku taw adiah die dapur gas

*****************************************************


aku masuk pon niat sbb nk menang dapur gas tu..
boleh kasik kat mak aku...
memandangkan bufdey mak aku nk dekat..
ceyh..keji gle!! bg mende free kat mak...

hasilnyer... aku kalah !!
demmmmm....
punah harapan nk dpt dapur free...
sob3...



kan aku cakap aku sorg je pompuan dalam nie...
laju gile kot pakcik yg menang tu....
beg yg aku sangkut kat bahu tu.. 
hadiah saguhati... jadi la kannnn~~


KADANG2 AKU MMG SUKE WAT MENDE2 PELIK.




No comments: