Monday, December 12, 2011

kawan maya......a.s.m.a.h.a.n.i.



mase tengah klinik aku terase poket aku bergegar
sape pulak yg text aku nie? 
*cakap dalam hati*
disebakanb glove aku dh dicemari dgn air liur pesakit
xkan nk pegang pulak kan?
So, lepas habis klinik, aku bace la text..

*********************************************************
kemal  <3 : ngantok!! x tido lg!!

alahai... comelnyer die.. mengadu ngantok pulak time aku tgh klinik..
x dapat la nk lyn <3


eheeee.... nie ha lg sorg yg text aku..



Asmahani: Kau buat apa harini? Nak keluar x? 

Aku : Aku ade klinik sampi pkul 5.30 ptg.Huhuhu

Asmahani: Ala.. kesiannya,.Haha.Poor you.Jgn garang2 kt patient ya ;)

Aku: I mane pernah garang...


Disebabkan Kemal x balas text aku so,  aku terase nk mengadu dekat Asmahani..


Aku: Risaunya ptg nie..Case patient nie susah.. Huwaa..

Asmahani: Kalau takut, kes x boleh jadik senang pon. Organize your thought and keep calm.

Bla..Bla Bla.. ade la lagi kitorg sembang..mlas nak taip dh..


Sweet dan matang kan nasehat Asmahani kawan maya aku sorg nie..

Kenapa la KL x cuti.. Kalo x, dh boleh jumpe dh.. =)



1 comment:

Intanberlian said...

huhu, selamat belajar sambil treat pesakit ye fara =D