Monday, August 23, 2010

Lelaki dan Lesen

Hai semue..
dah lame aku x tulis kat cnie.
ok fine.aku tpo. bukan tulis.. type.

sudah2 la tuh muqadimah aku..
ok tgk tajuk.
dh taw la aku nk mengomel ape kan.

Lelaki dan Lesen..
 sinonim bukan?
aku rse la kan... 
lelaki zaman kini..(chewah)

WAJIB !
ulang suare.. WAJIB!
 amek lesen kereta..

pada aku la.. 
biar xde kete.. janji lesen ade..
nnt senang..
kalo tetibe ade emergency ke..
boley bawak kete..

kalo nk konvoi p umah kwn2 ke..
naek kete..
dlu mse remaje2.. 
boley la jln kaki ke naek basikal ke..
skrg nie dh tue bangka.. nk naek basikal ke ..
kalo naek kete, perjalanan pon boley lagi jauh!


kalo nk dating..yg si perempuan tgg je kat depan pintu pagar umah..
si lelaki datang bawak kete..
pastu gi la dating...
senang hidup.. kahkahkah..
mcm aku mse mude2 dulu..


sebenarnyer ade byk la lagi sebab...
malas nk taip panjang2..
lesen nie bukan utk laki je..
pompuan pon patot amek gak..
x kan sume nk harap dekat laki je kot..
kan? kan? kan?

sape2 yg x amek Lelaki atau Perempuan yg x amek lesen lagi tuh..
bawak2 la simpan duit utk amek lesen..
ade mse TERUS amek..
nnt dh grad..
org laen dok sebok nk beli kete..
korg lesen pon tarak..

aku dlu lepas SPM x sempat nk amek lesen..
sebab aku kene BERKHIDMAT untuk negare..
PLKN la tuh! (chewah)
 tp mse aku matrix.. 
aku nekad nk amek gak...
bile dh passed test JPJ 
rse BEST gile..
rse mcm dpt strett A utk SPM je..

ok la.. cukup sampi di sini...

kesimpulannya... 

AMEK LESEN OKIE!

cau cin cau~~~








5 comments:

et said...

haha.hyperbola btol.dpt lesen mcm dpt stret A's.keh3.

IntanBerlian said...

heh akak nama je ade lesen tak pernah bawa.haha.

faramira said...

et: hikhik..tp mmg rse best pon ...weee~


kak intan: x pe kak..janji lesen ade....hohoho

adiakbar said...

naseb baek da ada lesen hak hak

faramira said...

adiakbar: yeeaaah! hi-5!