Tuesday, March 19, 2013

me



aku rindu

aku rindu aku yang dulu.

rindukan perangai yang ambitious , perfectionist, rajin, rajin & rajin

walaupon diri aku yg dulu tu nmpak cm aku ni dlm golongan yg x bersyukur.

sebagai contoh. dpt satu B dlm SPM pon dh nanges.

x dpt 4 flat second sem kat matrikulasi pon dh nanges.

pdhal orang laen, mungkin dh seronok sgt dh kalo dapat result cmtu.

annoying bukan?

sbb aku ape yg aku aim tinggi.

aku dulu sangat cerewet. kalo mcm tu.. mmg nk cmtu gak.

sangat teliti.

tu dulu..

sejak masuk sini.. byk sgt kegagalan..

dan akhirnya menjadikan aku seorang yang ignorance.

ye la. dah byk sangat failed. brape baldi kau nk nanges kan?

kalo failed tu.. dh x heran..

dan dalam ape2 hal pon aku mmg ignore. buat x taw. buat dekkk je.


aku rse down sangat harini.

aku rindu aku.







No comments: