Thursday, March 10, 2011

hari yg pffft!

hai! dah lame aku x mencoret kat blog aku nie. ok untuk pengetahuan manusie satu dunie. arini aku ilang ic ngn kad mtrx. yes! cuai kan aku! hidup aku makin lame makin x terurus. lbih kurang sebulan lg nk professional exam. riso gle! dh la sem 1 nyer result drop gle dr thn lpas! tataw cmner nk catch-up balik.. aku x nak resit weyhhh!! (T___T)... ditambah lagi dgn project yg ntah ape2 kene wat....

plus, wire bending aku x lepas lagi!!! sdey nyerrrrrrrr!! kalo ikot perancangan sendiri... td nk tunjuk Dr wire bending yg aku dh wat... tp sbb aku kene masak DENTURE n aku kene wat report polis ... aku x dpt pergi... org laen mesti dh dpt approval doc... sdey nyer...sdey nyer... betol la ape yg diperkatakan... kite hanya merancang...Allah yg menentukan.... semua ade hikmah farah!

ALL YOU GOT TO DO IS TO HAVE SOME FAITH!



waaaaaaaaaaa! rse nk nanges sgt2!!

No comments: