Monday, November 8, 2010

hajimemashite!

9th  - 11th november nie ...  aku jadik student helper untuk 9th International Conference of Asian Academy of Preventive Dentistry. UKM yang organize program nie..

Tugas pertama aku : bertanggungjawab untuk mengambil Ass. Prof Hiroshi Ogawa dari Jepun kat KLIA ke HOTEL ISTANA!! sorang2!!

ok... mase mule2 aku dapat tahu aku kene ambil prof nie.. menjerit aku! bukan sebab excited! sebab takot! (lemahnye semangat aku kan?) ..
knape aku? sepatutnyer Doktor2 aku yang patot ambil kan? tp sebab kekurangan kaki dan tangan.. so, student terpakse la turun padang ambil Speaker untuk conference nie..

aku pon redha je la.. << sebenarnyer x tido mlm sbb riso sgt!

Tadi aku ambil Prof Hiroshi tu.. nabes baek ade pakcik gugel.. taw gak aku muke org yang kene ambil tuh!

Prof Hiroshi kuar kat gate tuh kire2 satu jam selepas arrival tyme. jenuh gak menunggu! siap aku boleh bersembang la dengan sorang budak laki .. baye2 aku gak kot.. naseb baek die tego aku.. hilang la cket neves aku nie..

Prof Hiroshi bawak Assistant die.. wah! comel gile gadis Jepun tuh!! Prof tuh pon nmpak lagi kacak dari dlm gambar.. Mse dalam kerete.. awal2 tuh .. aku diam je.. tp rse awkward la plak diam je.. disebabkan rase desperate nk cakap..  Aku dah x kire dah asal aku terpikir je ade mende nak cakap.. aku cakap.. x kesah la english aku berterabur ke ape.. janji die paham ape aku ckp... banyak gak kitorg share cite.. dlm perjalanan nk pergi Hotel Istana...


Seyesly, bile dah anta die.. aku rse lega sangat... n aku rse mcm x percaye je ape aku dah buat! heeee~
PENGALAMAN BARU!.. Thanx la budak2 umah aku .. adek bradek aku.. ahn ..asmahani.. amal..dan sape2 lagi la sebab dok dengar aku mengadu riso la ape la.. hehehe


p/s: ALAMAK! LUPE NAK SNAP GMBAR PROF TUH NGN ASST DIE LA!! HUWAAAAAA!

No comments: