Thursday, October 7, 2010

hari nyanyok sedunia

boleh tak.. hidup aku serbe x kene dari aku bgn tido smpi laaaaa nie..?
arini aku bgn lewat cket dari selalu..
pastu mse nk gi klas..
elok2 fiera dh kunci umah..
aku terigt x bawak KAD MATRIX..
pastu bile dh kuar umah... masuk balik..
sebab tertinggal KUNCI PIGEON HOLE n FLASH KAD PLAZA RAH..
haihh.. masuk lagi umah...
pastu dah turun lif..
raba2 beg... tertinggal HP pulak!
aku x patah balik.. mintak leyha ambekkan.. klas die kul 9..


mase kat klinik pulak..
Dr x terime radiograph BITEWING yg aku amek..
kene re-do..
dah re-do.. bile aku prosess.. premolar lak x masuk dlm film..
mayb kene wat balik.. kesian partner aku.. nabes baek bitewing..kalo periapical..
perghhh.. azab!


Kat bilik pigeon hole pulak..(lepas abes klinik)
aku boleh terlupe nk masukkan INSTRUMENTS aku kat dlm pigeon hole..
boleh pulak aku letak pastu blah.. naseb baek umi ade..
bukan psl instrument aku terlupe.. FOLDER AKU pon.. aku biar je kat bilik tuh..
pastu aku terambil FOLDER FATIEM!
nenek betol!
yang tak best gak ATTENDANCE KLINIK PROSTHO .. x dpt sign DR.
serious.. aku tataw pon kene mintak... so, dtg klinik.. mcm x dtg kan?


mase nk gi maju junc...aku jalan menonong dh la je.. pdhal nk naek teksi..
aku gi maju junction sbb nk wat IC BARU...
mende x best pertame:knape aku je yg kne wat IC SEMENTARE?.. fiera ngn anis x yah pon.. dh la BESAR gile ic tuh weyh!
mende kedue x best: aku SENYUM SENGET. abes la .. lagi 10 tahun og akn tgk gmbr kat ic aku.. senyum senget..! ( ke aku mmg senyum senget?)


CAMNER? BEST X HIDUP AKU HARINI?
BEST KAN?

2 comments:

adiakbar said...

adeyh, umur bape ni nenek? ade dementia ke... =P

k.i.w.i said...

aku pun ade buat entry lbh kurang mcm kau.tp aku kena ari selasa.perhh loser siot bila tak igt tarikh